Van luxe naar de boer - Reisverslag uit Waterberg, Namibië van Fred en Esther Gier - WaarBenJij.nu Van luxe naar de boer - Reisverslag uit Waterberg, Namibië van Fred en Esther Gier - WaarBenJij.nu

Van luxe naar de boer

Blijf op de hoogte en volg Fred en Esther

21 Mei 2018 | Namibië, Waterberg

Wat een luxe in Onguma. We hebben daar heerlijk ontbeten met zicht op de waterhole waar van alles gebeurde. Wat lekker wakker worden zo. Vandaag gaan we op weg naar onze laatste overnachtingsplek (helaas). Weaversrock bij het Waterbergplateau. We vertrekken redelijk laat omdat we nog heerlijk op het terras hebben gezeten bij Onguma. We hebben vandaag niet veel kilometers voor de boeg over asfaltwegen. Een hele verademing in vergelijking met de wegen die we in Etosha hebben gehad. Onderweg zien we de mooiste landschappen voorbij komen. We rijden door een redelijk grote stad om vervolgens af te slaan richting Waterberg. We komen op een boerderij terecht met 4 huisjes. Het uitzicht is geweldig. We gaan even bij het zwembad liggen en daarna nog even voor het huisje zitten met een drankje. Om zeven uur wordt het diner gereserveerd, we hebben nog nooit in zo'n recordtijd gegeten. Na 25 minuten zat voor-, hoofd- en nagerecht er in. We zijn de enige gasten die er zijn. Beetje vreemde gewaarwording en ook niet echt heel gezellig. Er lopen honden rond de tafels, wat een verschil met waar we vandaan komen.